Dostava i način plaćanja

Uvjeti dostave

Naručene proizvode dostavljamo u roku od 3 – 7 radnih dana, ovisno o adresi dostave. Zamolbe u narudžbama vezane uz kraći termin dostave ili dostave na određeni dan mogu se ali i ne moraju uvažiti, ovisno o raspoloživosti proizvoda. 

Dostava na kućnu adresu vrši se svakoga tjedna u periodu od ponedjeljka do petka, a ne dostavlja se subotom i nedjeljom. 

Za određene proizvode postoji opcija dostave prvi sljedeći radni dan od zaprimljene narudžbe/uplate, pod uvjetom da je narudžba/uplata zaprimljena najkasnije do 11h i da je takva narudžba izvršena/plaćena u periodu od ponedjeljka do četvrtka. Ukoliko narudžbu i uplatu izvršite u petak, subotu ili nedjelju, paket se šalje u ponedjeljak i biti će dostavljen u utorak. 

Dostava se vrši od vrata do vrata, točnije do adrese primatelja putem prijevozničke tvrtke GLS koja obavlja usluge transporta. Vrijeme u kojem dostavna služba dostavlja pakete je 08:00 – 16:00h i nažalost ne možemo utjecati na točan termin dostave kao i na zamolbe da se paketi dostavljaju nakon 16:00h. 

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 50,00 eura (samo za Hrvatsku), a za naručenu robu u iznosu manjem od 50,00 eura dostava se naplaćuje u iznosu od 5,00 eura.

Kupac prilikom narudžbe može navesti adresu na koju želi isporuku paketa, koja će se razlikovati od sjedišta/prebivališta kupca. Preporučamo da za adresu dostave kupac stavi svoju radnu adresu kako bi se priliko isporuke izbjegla isporuka maloljetnim osobama. U narudžbe obavezno navesti broj mobitela u Hrvatskoj, jer aplikacija dostavne službe ne prihvaća strane brojeve, kao ni fiksni broj u Hrvatskoj.

Kupnja i dostava krajem 12. mjeseca (prosinca), neposredno pred Božić i između Božića i Nove Godine.
Molimo da uzmete u obzir kako zbog povećanog obujma posla/narudžbi/isporuka neće biti moguće očekivati isporuke kao u ostalom dijelu godine, već ovisno kako u pojedinoj godini ovi dani padaju u tjednu. Očekujte produženo vrijeme dostave neposredno prije ili u vrijeme ovih blagdana.

Zbog smanjenja rizika oštećenja boca u transportu savjetujemo naručivanje u količinama od 6 ili 12 boca (ne mora biti isti artikl).

NAPOMENA: Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. Popis otoka možete pronaći OVDJE. Potrebno je obratiti pažnju na napomenu ispod tablice, tj. na napomenu da se na sve otoke koji nisu navedeni u tablicu paketi dostavljaju putem Hvatske pošte i u ovom slučaju ne može se garantirati da će paketi biti dostavljeni u predviđenom roku. Posebnu pažnju na ove termine dostave treba obratiti ukoliko naručujete proizvod za dostavu drugi radni dan, obzirom da paket može biti dostavljen samo po rasporedu koji GLS dostavna služba ima definiran unaprijed.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Više o reklamacijama možete pročitati pod: https://fructus.hr/reklamacije

Dostava GLS-om

Status narudžbe možete pratiti na način da kliknete na link dostavne službe GLS-a https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke. Nakon što je dostavna služba preuzela pošiljku, pored narudžbe se pojavljuje link s kodom za praćenje koji Vas vodi na stranicu dostavne službe gdje možete vidjeti točan status vaše pošiljke i planirano vrijeme isporuke kao i potrebne informacije za kontakt dostavljača. Informacija o dostavi paketa stiže vam i SMS porukom dan prije predviđenog termina dostave, s brojem paketa i kontakt brojem dostavne službe.

Ukoliko želite saznati precizno vrijeme dostave ili dogovoriti odgovarajući termin, molimo kontaktirajte dostavnu službu GLS-a na broj telefona +385 1 204 2672 i pozovite se na broj pošiljke iz EMAIL/SMS poruke.

VAŽNODostave se do daljnjega vrše redovito, bez ikakvih odstupanja ili kašnjenja. U slučaju da se to promijeni, odmah ćemo vas obavijestiti. 

Osobno preuzimanje:

 Ukoliko Vam ne odgovara dostava na kućnu adresu, možete odabrati opciju osobnog preuzimanja što znači da će vam paket biti spreman za preuzimanje na adresi FRUCTUS, Kralja Zvonimira 278, 33515 Orahovica u roku od 2 radna dana od zaprimljene narudžbe/uplate.  Kada je boca spremna za preuzimanje, šaljemo vam obavijest mailom. Od trenutka kada mailom dobijete obavijest da vam je paket spreman za isporuku, možete ga doći preuzeti unutar radnog vremena: 
Ponedjeljak – petak: 8:00h – 16:00h,

Komentare, pohvale ili pritužbe vezano za dostavu možete poslati na e-mail: webshop@fructus.hr

Ostali uvjeti dostave               

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu fructus.hr bez isporuke kupcu i sl.) FRUCTUS proizvodnja voćnih vina i likera ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.   

Načini plaćanja:

UPLATA PO PONUDI – TRANSAKCIJSKI RAČUN

Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati uplatom putem opće uplatnice u svim poslovnicama banaka, FINA-e, uredima Hrvatske pošte i putem internet bankarstva bilo koje banke. Nakon što izvršite narudžbu, FRUCTUS prosljeđuje e-mailom podatke potrebne za plaćanje. Roba neće biti poslana ni isporučena dok uplata ne bude vidljiva na računu.

PLAĆANJE POUZEĆEM (PO DOSTAVI) Nakon što izvršite narudžbu,  FRUCTUS na e-mail adresu kupca dostavlja predračun. Nakon što primite robu u skladu s predračunom pokreće se postupak izdavanja računa. Plaćanjem pouzećem robu plaćate dostavljaču prilikom samog preuzimanja robe.